Wednesday, May 7, 2014

Kek Karamel Pelangi

image

Asalnya saya mendapat tempahan sebiji Kek karamel pelangi sahaja. Tapi tak sempat pula diambil gambarnya. Memandangkan saya dah lama tak membakar kek ini, maka saya buat 2 biji sekali atas permintaan suami. Kek yang kedua separuh dimakan oleh kami, sebahagiannya lagi saya jadikan mini pek dan dijual pada harga rm8/pek.

image

Sebiji lagi saya buat keesokan harinya. Dijual dalam bentuk mini pek di KUIS, Bangi. Alhamdulillah, ramai yang menggemari kek ini. Dalam masa beberapa jam sahaja sudah habis terjual kesemua mini pek kek karamel pelangi kami.

Kek dalam bentuk mini pek ini juga boleh dibuat sebagai doorgift dalam apa jua majlis.
Setiap pek disertakan sekali sebatang sudu plastik bagi memudahkan anda utk menikmatinya.

Anda boleh membuat pilihan warna yg diingini utk kek ini.
3 Warna utk sebiji kek.

Utk tempahan, sila hubungi kami di talian 012-5178544. SMS atau Whatsapp sahaja ya.

Terima kasih :)

ECAHABU HOMEMADE DESSERT (ipoh)
Bake with full of Love

No comments: