Wednesday, April 10, 2013

Choc Moist yang betul-betul moist...

Sebagai penggemar Choc Moist Cake, insyaAllah saya boleh jamin, inilah Choc Moist yang anda cari-cari selama ini. Rasanya betul-betul moist, membuatkan anda makan hingga menjilat jari walau tanpa topping diatasnya. Cukup moist!

Yang tiada topping pun sudah sampai tahap menjilat jari.. Anda boleh bayangkan bagaimana rasanya jika ditambah pula dengan coklat cair diatasnya? Ditabur pula dengan sedikit coklat rice.. Wallahh... Memang terbaikk!

Kelebihan Choc Moist ini,
Saya membuatnya dengan penuh kasih sayang, seolah-olah saya sendiri yang akan memakannya. Produk yang dibuat dengan penuh kasih sayang insyaAllah, saya jamin hasilnya akan membuatkan kita sangat berpuas hati. Boleh cuba kalau tak percaya :)

Berminat??
Mahu tahu lebih lanjut??
SMS saya di talian 012-5178544 (Aisyah)

KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN SAYA

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: